2010. szeptember 15., szerda

Clics

A CLICS elnevezésű építőjátékot szeretném bemutatni nektek. Az év elején mutatta meg a hazai importőr és megtisztelve éreztem magam amikor megkért, hogy mondjak róla véleményt mielőtt behozná Magyarországra. Én kerek perec aztmondtam, hogy feleslegesnek látom a LEGO típusú építőjátékok beveztését ebben a pocsék gazdasági helyzetben. Aztán amikor a kezembe került és elsőnek a fiaim próbálhatták ki, meggyőződtem róla: ez egy használható lesz a gyermekek körében.

Valóban sokat játszottak vele és meglepő dolgokat építenk belőle. Kivittem jónéhány rendezvényünkre és szinte minden gyerkőc sőt a szülők is építgettek a Clics el. A másik nagyon tetsző tulajdonsága, hogy akár a homokba is lehet játszani ellentétben a többi építőjátékkal ennek nemárt. A minősége nagyon jó, nemhiába : Belgiumban öntik. Egyszóval bátran ajánlom mindenkinek aki ebben a kategóriában gondolkodik. A Clics megéri az árát, nagyon kedvező ár érték aránya mindenképpen melette szól! http://mindenjatek.hu/clics
A 24 db os készlettől egészen a 600 db ból álló dobozig mindent gyártanak. Maga Clics 5X5cm és szinte bármely forma megépíthető belőle. Az alapszínek mindegyike külön is kapható, sőt a cég egyedi színek legyártását is megoldja! Így akár reklámfelirat/cégtábla is elkészíthető belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése