2011. január 23., vasárnap

Akciófigurák

Nem mondhatom, hogy az akciófigurák gyűjtögetése
idáig túl sok anyagi megeröltetéssel járt volna. Bár kétségtelen, hogy mindig is szemeztem velük. Tényleg nagyon mutatósak és rengeteg kiegészítő főképpen jármű tartozik melléjük. Néhány hónapja megvettem egy erősen leárazott Indiana Jones filmből készített teherautót. De még a szereplők figuráit nem szereztem be mellé... Aztán a nagy fiam a Jézuskától Star Wars cuccokat kért, és kapott is. Meg mellé katonai (GI Joe szerű) katonai járműveket és embereket. Mivel épp ma van a szülinapja és pont egy ilyen helikoptert kért ezért itt most bemutatom:

A régebbiek, vagyis a karácsonyi pakk a jeep és a harckocsi a jó néhány kiegészítővel. Mivel szeretem a játékokat (ugye) és szeretek róluk minél többet megtudni, ezért rátaláltam a gyártó honlapjára. A Cég a CHAP-MEI névre hallgat és már több éve gyárt az átlagnál kissé jobb minőségű játékokat (Kínai viszonylatban) Azért a Hasbro GI Joe-i még verik a minőségét és persze az árát is, de azért elég rendesen megcsinálták a játékokat. Ráadásul többféle világban. Lovagkor, western, Jungel, Tengeri világ, Police és hát a Soldier Force. Nem tudom mennyi időt fognak kibírni kisfiaim kiképzése közben de ha megmaradnak Én biztosan nem dobálom ki ;)

És természetesen ha gyarapodik annyira a gyűjtemény, hogy érdemes leússz róla szót ejteni akkor azt megteszem!

http://www.chapmei.com/

Boldog Szülinapot Dzsini!
6 évesen a családi készítésű tortával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése