2011. március 31., csütörtök

MECCANO

Gyermekkorunk egyik kedvenc játéka volt a fémépítő. Persze elsősorban a fiúknak. Vannak még emlékképeim, hogy klassz teherkocsikat de villamost buszt és darut is építettem akkoriban. Aztán sok sok év eltelt és tegnap ismét közel került a szívemhez ez az építőjáték. Sajnos nem a gyermekkori készletet találtam meg, annak már híre hamva sincs... Viszont megtaláltam a hazai forgalmazót és ott egy kedves munkatársat aki mesélt erről a cégről. És bár ne tette volna, még mondtam is neki, hogy nem akarom megnézni mivel erősen hajlamos vagyok beleszeretni mindenféle játékba. Csak erősködött, és az is kiderült, hogy igen jól ismerem magam. Beleszerettem! Még ugyan nem a helyszínen (ezért nincs még a kezemben) hanem itthon a netet böngészve elképesztő dolgokra leltem. A világon szinte mindent építenek belőle főképpen a hazájában az Egyesült Királyságban. Ami legjobb, hogy idős bácsik is művelik de lányok asszonyok is láthatóak a kiállítók (építők) közt. Szép lenne ha az itthoni nyugdíjasok is ilyesmivel töltenék az időt, és hátha gyógyír lenne a nyakvajára is. Talán gyógyszer helyett is alkalmazható lenne ;) ha elfoglalnák magukat...
Hamarosan több mondanivalóm is lesz ezzel a játékkal kapcsolatban, addig is itt egy videó, hogyan néz ki egy meccano fan club :

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése