2011. március 10., csütörtök

Hot Wheels gyüjteményem

Először csak néhány Hot Wheels 5db-os pakkot vettem megy egy kígyós pályát. De tudtam, hogy nem akarom kibontani, sokkal jobban mutatnak fellógatva a falon. Ez nálunk nem ment zökkenőmentesen, hiszen Dzsini fiam 2,5 éves volt és bizony akkoriban jobban szerette megfogdosni sőt összetörni az autókat. tehát néhányat ki kellett bontani. Közben megismerkedtem néhány fanatikus gyűjtővel és azok aztán belevittek...  A falat egyre jobban befedtük a bliszterekkel, és hamarosan kevés is lett egy szoba hozzá.

Elkezdtem őrült módon összevásárolgatni amit csak tudtam. A fiam nőtt, Zsuzsám is szerette a kisautókat. Szerencsére nemhogy leszedte volna a falról még nyaggatott is: csináljunk egy jó nagy vitrint nekik a falra... Na ez nem történt meg, sokáig maradtak a falon. De már a fal nem bírta, és elengedett a rajszeg is néhol. Leszedtem őket, egy részét eladtam és most ami megmaradt dobozokban várják, hogy jobb napra ébredjenek...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése