2011. február 10., csütörtök

Óvodai játszónap

Idén most első ízben voltunk óvodában játéknapot tartani. Elég kevés játékost sikerült leültetnem pedig alapból 182 gyerkőc jár ebbe az oviba, a szüleikkel... Viszont sok szülő már a csoportokban karácsonyra vett játékokat kereste megvételre, mivel a gyermek otthon állandóan arról mesél ;) Ilyen a Carcassonne gyermekei, a Colori, a Monstermánia és még néhány egyéb játék. És természetesen a nagyobb testvéreknek illetve családoknak még karácsony előtt vásárolt játékokról is kaptam visszajelzést. Kétségtelen, hogy a FINCA volt  a nagy sláger és hát pozitív visszajelzést is kaptam róla. Megemlítem, hogy a DIXIT et nem játszottuk de akinek elmeséltem a játékmenetét az kivétel nélkül érdekesnek találta ami nem csoda hisz tényleg ne mindennapi egy játék! Volt egy család akik a nagy fiútestvérekkel visszajöttek játszani és bizony 2 kör KELTIS-t végigjátszottak! 12és 14 éves fiúk is szeretik :) Tapasztalatom, hogy inkább a középkorú játékosok ülnek le vele de most ez így újdonság volt nekem is.
 Nagyon szomorú tény számomra, hogy a playmobil-t egyre kevesebben keresik. Remélem az idei bőséges és érdekes kínálat azért fellendíti a keresletet. Mindenesetre lesz ugye egy 2 napos nagy playmobil fesztivál a III. kerben április 16-17. én és már szerveződnek a kisebb kiállítások is 2011-re.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése