2011. február 19., szombat

Budakeszi, ahol élek

Na igen, kellemes hely, közel a nagyvároshoz mégis távol a szmogtól. Minden alkalommal mikor robogóval megyek vagy jövök a budakeszi úton egy ponton túl érezhető a levegőváltozás. Tényleg szeretek itt élni, bár sajnos a város közelsége sok mindent megöl. És most itt elsősorban a rendezvényeket vagy a klub indítást értem. Budapest bővelkedik a programokban, nem lehet vele versenyezni.
Jónéhány dologba belefogtam szervezkedés terén de sajnos eddig nem sok sikerrel.
Örömmel halottam, hogy egy kis közösségi házban szerveződik valami. Felhívtam a főszervezőt és ma énis jelen voltam az első ilyen "klubdélutánon" Beszélgettünk és persze jót játszottunk. Sikerült végre 10 személyes VIGYÁZZ6 partit nyomni, eleddig max 9 en voltunk. Hát mondhatom volt nagy zűrzavar, de így is bebizonyosodott, hogy nagyszerű kártyajáték!
Végül abban maradtunk, ha megkapjuk a helyiséget a továbbiakban is akkor lesz folytatás. Hiszen akik ottvoltak nagyon jól érezték magukat. A legközelebbit már segítek a hírverésben az óvodákban és iskolákban is meghirdetem. Hátha beindul ez a kis alvó város, legalábbis a játékoskedvű része ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése