2011. február 15., kedd

Miért nincs érdeklődés?

Igen ez itt a kérdés! És hogy miért éppen most teszem fel? Az elmúlt pár évben számtalan rendezvényt és azon-belül sok társasjáték bemutatón vettem részt és szerveztem is. Volt hogy 1 percre sem tudtam/tudtunk megállni annyian érdeklődtek és persze voltak olyanok is ahol a vártnál jóval kevesebben néztek be.
A hétvégén a Gémklub tartott egy játszó délutánt Budán az egyik forgalmas üzletközpont szomszédságában. Volt nagy hírverés (talán nem elég) és gondolom sok jelentkező is. Őszintén megvallva én is csak és azért nem mentem el mert családi ügy közbejött. Viszont az egyik kedves ismerősöm ott volt, és döbbenettel közölte hogy szinte senki sem volt. Alig páran lézengtek. Ez valóban nem jó hír. Miért nem akarunk elmenni egy jót játszani? Nincs idő? A legtöbb társasjátékos a még családdal nem rendelkező fiatalok köréből tevődik össze. Inkább elmennek mulatni szombat délután? Lehet, és a családok meg lusták kimozdulni? Ez is lehet. Vagy csak egyszerűen nem érdekli az embereket komolyabban a játék? Remélem nem így van, és egyre többen és rendszeresebben járnak majd el ilyen lehetőségekre. Ígérem én mindent megteszek, hogy a lehetőségeimhez képest a legtöbb helyszínen és a legtöbb érdekes játékkal ott legyek/ott legyünk. Mindenesetre kitartást kívánok az ilyen szervezésekhez minden szakmabelinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése