2010. október 9., szombat

Újbuda Center 1.

A tegnapi lagymatag látogatószám után ma már jöttek szép számmal. A kipróbálható játékok közt az egyszemélyes logikai arzenál volt a legnépszerűbb. Az asztalokon ott hevertek a Crysis Dixit Dominion játékok is és meglepően sokan nyitogatták ki. Rendszeresen tájékoztattam az érdeklődőket, hogy ezek nem egyszerű játékok és főleg ne ma 5 éves srácoknak. Van aki megértette és kért olyat amivel letudnak ülni játszani. És voltak ismét okoskák akik nemhittek nekem és körbeülték -gondolom mijárt a fejükben - " a mi családunk nem hüJe megérti a szabályt és azértis jóaz nekünk" Rájuk hagytam, persze hamar eltűntek a színről..
Sok vendég azonban nagyszerűen eljátszott a legjobban favorizált játék ma az Atlantisz volt, szép érdekes olcsó játék. Közben volt időm olyanokkal is játszani melyekhez ritkán jutok hozzá
Őszintén szólva a Dominion nekem a bemutatón nem adott semmi maradandót, sőt elgondolkodtam miértis lett ez a kártyahalmaz a 2009-es év játéka... Na ma végre sikerült egy majdnem teljes partyt két hozzáértővel lezavarni. A véleményem teljes mértékben megváltozott róla! Valóban megvan benne minden ami egy tuti játékhoz kell, egyszerű szabályok nagyszerű játékmenet, és sok variációs lehetőség. Megfelelően szemétkedős játékmenet, biztosan kivesézem jobban előbb-utóbb.
A Dixit is azok közé tartozik amiket ritkán játszom, mivel saját példány ebből sincs. Jót játszottunk sőt a majdnem 6 éves Dzsini fiam is beszállt. Egyáltalán nem neki való de azért látszott, hogy fogékony erre a "mesélős" kártyás játékra.
Aztán van ez a Graffiti nevezetű piatnik újdonság amit ugyan már kibontottam de itthon nem volt egy élmény vele a játék. Igen ezis Partyra való. Szórakoztató eléggé eltalált pontozási rendszerrel bazisok kártyával, jó társasággal nagyszerű élményt nyújt.

Megemlítem még a Clics építőjátékot újra, megint sok anyuka ült le építgetni vele. Ez döbbenet számomra még mindíg, összehozza a családot ;) .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése