2011. június 19., vasárnap

Monopoly - Metallica

Nem tagadom az egyik utálatos játék számomra maga a híres MONOPOLY . És mindjárt meg is indoklom, hogy miért: Annak idején amikor még kevésbé volt népszerű a társasjáték és 1990-et sem írtunk még elment egy ilyen jellegű játékmechanizmus. (Mármint a véget nem érő körbekörbe kínlódás a táblán.) még kellő szórakozást nyújtott pedig már akkor sem volt fiatal maga a játék. És azóta minden éveben húznak le róla bőrt bőven csak néhány példa : StarWars, Gyűrűk Ura, Disney... és még számtalan egyéb kiadást élt meg. És veszik viszik játsszák... Viszont az egyik kedvenc és életemet végigkísérő zenekara a Metallica, és most a kettő egyesült... Megszületett a Monopoly Metallica gyűjtői kiadás.... Első gondolatom amikor megláttam az volt hogy kell nekem egy ilyen (természetesen) aztán jobban belegondoltam és be kell valljam mégsem szeretnék belőle. Ez tényleg csak a gyűjtőknek lesz jó én magam ki sem bontanám csak szépen menne a többi kibontatlan játék sorába, na ezért meg nemérdemes. tehát írtam róla és most már Tis tudjátok, hogy van ilyen hát aki szeretné az megveheti :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése